بازدید دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. بازدید دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

بازدید دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا

در راستای تعامل دوسویه و با هدف تقویت همکاری صنعت و دانشگاه، شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان دانشجویان رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار بود.

در این بازدید تعدادی از دانشجویان رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار به همراه سرکارخانم دکتر پنجعلی مدیر گروه رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار آن مرکز حضور داشتند.

این بازدید که به همت اداره ایمنی و بهداشت مدیریت اداری و توسعه منابع انسانی صورت پذیرفت با هدف مهارت محوری واحد درسی “ایمنی ماشین آلات و برق انجام شد.

در ابتدا محمدی، رییس روابط عمومی شرکت قالبهای صنعتی سایپا ضمن خوش آمد گویی به اساتید و دانشجویان و معرفی شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و فرآیندهای صنعتی موجود در این شرکت، از آمادگی شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا جهت تقویت ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه و همکاری های پیش رو با این دانشگاه خبر داد.

در ادامه فرزین فرجی رییس واحد ایمنی و بهداشت شرکت به موضوع ایمنی و بهداشت در شرکت‌های صنعتی پرداخت و توضیحاتی جهت آشنایی بیشتر  اساتید و دانشجویان در خصوص بازار کار این رشته و مشکلات موجود در این شغل ارائه داد.

سپس اساتید و دانشجویان از سالن‌های مدل‌سازی، ماشین‌کاری، فینیشینگ، پرس‌کاری، مجموعه‌سازی و ساش بازدید کردند که در حین بازدید نیازهای دانشی و تحقیقاتی در خصوص خطرات و ریسک های ایمنی کار با ماشین‌آلات و برق صنعتی توسط اساتید و متخصصین شرکت برای دانشجویان تشریح شد.

در پایان این بازدید اساتید آن مرکز ضمن ابراز خرسندی از بازدید انجام شده، خواستار افزایش همکاری و توسعه ارتباط شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا با آن مرکز شده و از بازدید گروهی تعدادی از دانشجویان رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار جهت مهارت آموزی واحد درسی “صدا در محیط” کار خبر دادند.

فهرست