اهتزاز پرچم قالبهای بزرگ صنعتی سایپا بر فراز قله آسیاب‌باد

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. اهتزاز پرچم قالبهای بزرگ صنعتی سایپا بر فراز قله آسیاب‌باد
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

اهتزاز پرچم قالبهای بزرگ صنعتی سایپا بر فراز قله آسیاب‌باد

تیم کوهنوردی شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در ۲۶ اسفندماه طبق برنامه ریزی صورت گرفته با حضور ۱۴ نفر از کارکنان شرکت و فرزندانشان به قله آسیاب‌باد با ارتفاع ۲۳۰۰ متر و قله لتمال با ارتفاع ۲۴۰۰ متر از سطح دریا صعود کرد.

قله آسیاب‌باد از شمال به دره هریاس و ارتفاعات روستای کشار، از شرق به منطقه کن و جاده امامزاده داوود، از غرب به ارتفاعات روستای وردیج و از جنوب مشرف بر منطقه ۲۲ و بوستان جنگلی چیتگر می باشد. در سمت غربی این قله به فاصله تقریباً ۳ کیلومتر، قله لتمال با ارتفاع ۲۴۰۰ متر از سطح دریا وجود دارد.

شروع برنامه در ساعت ۶:۰۰ بامداد بعد از گرم کردن تیم با پیمایش از مسیر جنوب غربی آبشار تهران از درب پارکینگ شماره ۴ آغاز شد که بعد از عبور از محوطه سبز آبشار و رسیدن به بالای آبشار، از پاکوب روبروی آبشار وارد اولین شیب شده و با قرار گرفتن روی اولین یال و با ارتفاع گرفتن رأس ساعت ۸ قله لتمال را فتح کرده و با توجه به وزش باد بلافاصله به سمت قله آسیاب باد از خط الراس حرکت کردند.

 پس از رسیدن به قله آسیاب باد و صرف صبحانه از مسیر خط الرأس برنامه، فرود تیم با نظم و هماهنگی آغاز شد و کل تیم در سلامت کامل به محل پارکینگ رسیدند و با حرکات کششی و سرد کردن ، برنامه راس ساعت ۱۱ به پایان رسید.

از نکات قابل توجه در این برنامه همراهی طاهر علیزاده رئیس هیات مدیره شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و فرزند علی توحیدی امین با هشت سال سن به عنوان کوچکترین عضو تیم کوهنوردی در این برنامه بود.

فهرست