شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا میزبان دانشجویان علم و فرهنگ

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا میزبان دانشجویان علم و فرهنگ
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا میزبان دانشجویان علم و فرهنگ

در راستای تعامل دوسویه و با هدف تقویت همکاری صنعت و دانشگاه، شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ میزبان دانشجویان دانشکده فنی مهندسی دانشگاه کار و فرهنگ بود.

در این بازدید تعدادی از دانشجویان رشته مهندسی ایمنی صنعتی به همراه آقای دکتر حاجی‌تارودی رئیس پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف و از اساتید دانشگاه علم و فرهنگ و سرکار خانم خداوردی به عنوان سرپرست دانشجویان و دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی ایمنی صنعتی دانشگاه علم و فرهنگ حضور داشتند.

این بازدید که به همت اداره روابط عمومی و اداره ایمنی و بهداشت مدیریت اداری و توسعه منابع انسانی شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا صورت پذیرفت با هدف مهارت محوری واحد درسی آشنایی با صنایع و فرآیندهای تولیدی انجام شد.

در این بازدید دانشجویان از خطوط تولیدی شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و فرآیندهای صنعتی موجود در این شرکت بازدید کردند و اطلاعاتی در خصوص ایمنی و بهداشت در شرکت‌های صنعتی و توضیحاتی جهت آشنایی بیشتر در خصوص بازار کار این رشته و مشکلات موجود در این شغل توسط مسئولین واحدهای مختلف به اساتید و دانشجویان ارائه شد.

سپس اساتید و دانشجویان از سالن‌های مدل‌سازی، ماشین‌کاری، فینیشینگ، پرس‌کاری، مجموعه‌سازی و ساش بازدید کردند که در حین بازدید نیازهای دانشی و تحقیقاتی در خصوص فرآیندهای تولیدی و خطرات و ریسک های ایمنی کار با ماشین‌آلات و برق صنعتی توسط اساتید و متخصصین شرکت برای دانشجویان تشریح شد.

فهرست