رکورد تولید شکسته شد

مدیرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا با بیان اینکه در سه ماهه امسال رکورد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته شکسته شده است، گفت: تولید انواع قالب امسال با رشد۱۹۳درصدی مواجه بوده است.

مجید رمضانی مدیرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا اظهار کرد:در راستای برنامه ریزی و سیاست گذاریهای تدوین شده برای مجموعه و با در نظر گرفتن حجم پروژه ها و زمانبندی اعلام شده و همچنین پیش بینی پروژه های آینده، برای سه ماهه نخست سال جاری تولید ۲۸۲ تن انواع قالب ( فلزی و پلاستیک ) هدف گذاری و تعیین شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد در مدت زمان سه ماهه امسال ۲۴۲ تن قالب فلزی و ۴۰ تن قالب پلاستیک تولید و در اختیار گروه خودروسازی سایپا قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا با بیان اینکه با برنامه ریزی و تلاش متخصصان این مجموعه تولید قالب بیش از برنامه هدفگذاری شده محقق شده است،گفت: در سه ماه اول امسال، ۳۹۱تن قالب شامل ۲۵۵ تن قالب فلزی و ۱۳۶ تن قالب پلاستیک تولید شد و از برنامه هدف گذاری شده عبور کردیم.

رمضانی با بیان اینکه در سه ماهه امسال رکورد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته شکسته شد، تصریح کرد: در سه ماه نخست سال گذشته ۲۰۳ تن قالب تولید شده بود که امسال با رشد۱۹۳درصدی مواجه بوده است که این موفقیت نیز در پرتو عمل به فرمایشات رهبر انقلاب ،حمایت های همه جانبه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و همچنین تلاش و پشتکار کارکنان شرکت قالب های بزرگ صنعتی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای سال ۱۴۰۰ تولید ۱۲۲۷ تن قالب شامل ۱۰۵۲ تن قالب فلزی و ۱۷۵ تن قالب پلاستیک هدفگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا با بیان اینکه صددرصد مواد اولیه و تجهیزات و قطعات استاندارد قالب ها در داخل کشور تامین می شود، تاکید کرد: در حال حاضر صفر تا صد طراحی و ساخت قالب های فلزی در داخل کشور و بدون وابستگی به خارج از کشورصورت می‌گیرد.
رمضانی بیان کرد: شرکت قالبهای بزرگ صنعتی به عنوان نخستین شرکت طراح و سازنده قالب های بزرگ فلزی بدنه خودرو در کشور با حضور متخصصان ایرانی، طراحی و ساخت صد درصد قالبهای مورد نیاز گروه خودرو سازی سایپا را در تمام سایزهای استاندارد برعهده دارد.

فهرست