حضور شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در نمایشگاه تخصصی ماشین ابزار تبریز

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. حضور شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در نمایشگاه تخصصی ماشین ابزار تبریز
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

حضور شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در نمایشگاه تخصصی ماشین ابزار تبریز

در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ایران که از ۲۳ خرداد لغایت ۲۶ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار شد، از آخرین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در حوزه ماشین ابزار و اتوماسیون صنعتی رونمایی شد.

شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا با حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ایران در نمایشگاه‌ بین المللی تبریز، توانمندی ها و ظرفیت های موجود را با صنعتگران و متخصصین این حوزه به اشتراک گذاشت.

در روز افتتاحیه نمایشگاه آقای تراب‌محمدی معاون سیاسی اجتماعی استاندار و جناب آقای پرنیان رئیس سازمان صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی و هیات همراه از غرفه شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا بازدید و در جریان توانمندی‌ها و فرصت‌های همکاری شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا با صنایع استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

همچنین در روز دوم نمایشگاه حضور ریاست محترم هیات مدیره شرکت سایپا آقای داداشی، هیات عامل گروه ایدرو، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سایپا آذربایجان از رویدادهای مهم غرفه شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا بود که در این بازدید مسائلی در خصوص فعالیت های ماشین‌سازی و ظرفیت‌های شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در این حوزه مطرح گردید که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و  توضیحات کامل‌تر توسط آقای مهندس دهنوی در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فنی در بخش ماشین سازی به ایشان و هیات همراه داده شد.

در این خصوص حمیدرضا سلیمانی مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا گفت: شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا با هدف تعامل و همکاری با سایر شرکت‌ها، ارائه توانمندی‌ها و نمایش آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل، تعامل با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، سنجش ظرفیت بازار و توانایی رقبا و همچنین شناسایی زنجیره‌های تامین در حوزه ماشین‌های ابزار کنترل عددی در این نمایشگاه حضور یافت.

سلیمانی افزود: این شرکت با نمایش ساخت انواع ماشین های CNC و همچنین دیگر خدمات فنی و مهندسی آماده همکاری با بخش خصوصی و توسعه محصولات تولیدی خود می باشد.

 

فهرست