بومی سازی قطعات استاندارد قالب ها برای نخستین بار در کشور

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. بومی سازی قطعات استاندارد قالب ها برای نخستین بار در کشور
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

بومی سازی قطعات استاندارد قالب ها برای نخستین بار در کشور

مدیر تامین شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا با اشاره به برگزاری جلسات حضوری مستمر با شرکت های داخلی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی آنها از بومی سازی قطعات استاندارد قالب ها برای نخستین بار در کشور خبر داد.

جمشید مهرآور، گفت: براساس پویش بومی سازی قطعات محصولات گروه سایپا ،طی ماههای اخیر برنامه ریزی های جدی و فشرده ای برای تامین قطعات استاندارد قالب ها از تولید کنندگان ایرانی و حذف خرید های خارجی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بومی سازی قطعات استاندارد قالب ها برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت شرکت های ایرانی، فنرهای گازی مورد استفاده در شرکت کاملا بومی سازی شده و این اقدام باعث کاهش ارزبری برای صنعت قالب سازی کشور و گروه خودروسازی سایپا شده است.

به گفته مهرآور با توجه به ضرورت اطلاع و شناخت دقیق از توانمندی شرکت‌های داخلی روزانه جلسات متعددی در محل شرکت قالبهای صنعتی سایپا برگزار می شود تا بتوان بزودی از منابع متنوع و متعدد داخلی، نیازهای شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا را در کوتاهترین زمان ممکن، با قیمت مناسب تر و با کیفیت استاندارد و از همه مهم تر پشتیبانی و خدمات پس از فروش بموقع تامین کرد.

فهرست