با هم کرونا را شکست خواهیم داد

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. با هم کرونا را شکست خواهیم داد
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

با هم کرونا را شکست خواهیم داد

تبلور نوع دوستی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله عالی) ، نقطه عطف مبارزه با کرونا در شرکت قالب ها

شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا نیز همچون همیشه و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، مقابله با ویروس کرونا را ،در روزهای ابتدایی شیوع آن، در دستور کار قرار داده و ضمن انجام اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه، حمایت از پرسنل زحمت کش شرکت را در اولویت قرار داد.

مجید رمضانی، مدیر عامل شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، در این خصوص گفت: حمایت های بهداشتی و معیشتی از پرسنل شرکت از اولویت های همیشگی مدیریت بوده و با دستور مقام معظم رهبری(مدظله عالی) و تاکیدات مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس سلیمانی این وظیفه با دقت و توجه بیشتری انجام خواهد شد.

در کنار حمایت های ویژه بهداشتی و‌معیشتی، مدیریت شرکت با تهیه و راه اندازی دستگاه ضدعفونی UV مخصوص پرسنل و ایستگاه ضدعفونی خودروهای عبوری گام موثری در سلامت و پیشگیری پرسنل برداشته است که امید می رود با رعایت نکات بهداشتی در محیط کاری و آموزش های صورت گرفته، شاهد سلامتی کامل پرسنل و خانواده آنها باشیم.

مهندس رمضانی ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های حافظان سلامت و تسلیت به خانواده قربانیان ویروس کرونا گفت: مقابله با شیوع این ویروس مهلک یک عزم جدی را می‌طلبد که در همین راستا مدیران شرکت با تهیه و توزیع بسته های بهداشتی ویژه خانواده محترم پرسنل شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، اقلام بهداشتی مورد نیاز جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس را در نوبت های مختلف انجام داده است.

آنچه که از اقدامات انجام شده نمایان است حفظ سلامت پرسنل و افزایش ایمنی بهداشتی در محیط شرکت از اولویت های مدیریت بوده که ضمن آموزش های لازم، تب سنجی مستمر از کارکنان شرکت و ضد عفونی کردن مستمر محیط را می توان یاد آور شد.

لازم به ذکر است که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای دستورالعمل های بهداشتی، انجام آزمایشات دوره ای از پرسنل، تهیه و توزیع بروشور و مطالب آموزشی در کنار قدردانی از خانواده کادر پزشکی شرکت که در جبهه سلامت مشغول فعالیت هستند و تهیه و توزیع آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی و کادر درمانی، از دیگر اقدامات شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در جهت پیشگیری و مبارزه با این ویروس مهلک بوده است.

فهرست