بازدید دانشجویان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر از شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. بازدید دانشجویان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر از شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

بازدید دانشجویان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر از شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا

در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق تولید دانش بنیان و با هدف تقویت همکاری و تعامل دوسویه صنعت و دانشگاه، شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ میزبان دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد کرج بود.

در این بازدید تعدادی از دانشجویان رشته های مهندسی فناوری مکانیک خودرو و مهندسی فناوری ماشین افزار به همراه محبوبه سامانی‌پور معاونت آموزشی، اکبر زمانی علیشاه و سعیده گل محمدی از اساتید و اعضاء شورای آموزش و پژوهش آن مرکز حضور داشتند.

در ابتدا محمدی، رییس روابط عمومی شرکت قالبهای صنعتی سایپا ضمن خوش آمد گویی به اساتید و دانشجویان، از آمادگی شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا جهت تقویت ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه و همکاری های پیش رو با این دانشگاه خبر داد.

در ادامه مرتضی هاشم زاده کارشناس واحد ماشین سازی به معرفی شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا پرداخت و توضیحاتی در خصوص فرآیندهای تولیدی، محصولات و خدمات فنی شرکت به اساتید و دانشجویان ارائه داد.

سپس اساتید و دانشجویان از سالن‌های مدل سازی، CMM، ماشینکاری، فینیشینگ و ماشین سازی بازدید کردند که در حین بازدید نیازهای دانشی و تحقیقاتی مراحل مختلف طراحی و ساخت قالب توسط اساتید و متخصصین شرکت برای دانشجویان تشریح شد.

در ادامه از خطوط پرسکاری شرکت بازدید و فرآیند تولید قطعات بدنه خودرو برای دانشجویان تشریح شد. در پایان این بازدید اساتید آن مرکز خواستار افزایش همکاری و توسعه ارتباط شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا با آن مرکز شدند.

فهرست