بازدید اعضا هیات مدیره شرکت سازه گستر از شرکت قالبها

  1. صفحه اصلی
  2. اخبار
  3. بازدید اعضا هیات مدیره شرکت سازه گستر از شرکت قالبها
قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دانش بنیان

بازدید اعضا هیات مدیره شرکت سازه گستر از شرکت قالبها

مدیران ارشد شرکت سازه گستر سایپا به منظور تعامل سازنده و در راستای سیاست کلان گروه مبنی بر افزایش تولید، از آخرین وضعیت تولید و دستاوردهای شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا بازدید کردند.

در این بازدید که ۳ آبانماه سال جاری انجام گرفت اعضا هیات مدیره شرکت سازه گستر سایپا با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا دیدار و از آخرین وضعیت تولید، دستاوردهای اخیر و مشکلات و موانع تولید مطلع شدند.

محمد صادق فروغی بزرگ و اسلام خسروی از سالن های تولیدی و سالن ساخت قالب شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا بازدید نموده و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و تولیدات جدید شرکت قرار گرفتند.

فروغی در بازدید از خط برشکاری، از خود کفا شدن شرکت قالبها در عملیات برش ساده و زاویه دار ورق در راستای کاهش هزینه های لجستیک و بی نیاز شدن از برون سپاری برش ورق به پیمانکار ابراز خرسندی نمود و گفت: شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در خصوص پویایی و به روزرسانی تجهیزات از پتانسیل ویژه ای برخوردار است.

در پایان اعضا هیات مدیره شرکت سازه گستر ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل زحمتکش شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا، در خصوص رفع مشکلات و موانع تولید قول مساعدت و همکاری دادند.

فهرست